teisipäev, 7. veebruar 2017

Praktika 1. päev Anni & Mirle

Anni ja Mirle äratus oli kell 4:10. Kuna kartsime bussist maha jääda läksime kell 5:15 majast välja. Asi lõppes sellega, et ootasime 10 minutit peatuses bussi ja buss jäi veel paar minutit hiljaks ka. Tööle jõudsime umbes pool tundi enne määratud aega. (kohal pidime olema kell 6:30)

Nina, meie superviisor, oli hästi tore ja seletas meile pool soome, pool inglisekeeles koos käte ja jalgadega, mida tegema peab. Saime aru küll, esimese päeva kohta jäi ta meiega väga rahule.

Päev hotellis möödus kiiresti ja rahulikult. Hommikusöögi ajal korjasime laudadelt musti nõusid ja pakkusime külastajatele teed ja kohvi. Hommikusöögiaja lõpupoole hakkasime laudu lõunaks valmis seadma.

Kell 11 saabus kätte meie lõunasöögi aeg. Kokk oli hästi tore ja küsis juba eelnevalt ega meil allergiaid pole, et ta meid ära ei tapaks nagu ta ise ütles. Söögid kätte saadud hakkasime Mirlega mõtlema, kuidas söögisaali saada (söögisaal asus keldrikorrusel). Uksi oli köögis palju ning enam ei mäletanud ka millisest olime hommikul sisse tulnud. Küsisime siis kokkadelt, kuidas alla saab. Mehed arutasid seejärel omavahel soome keeles, kas ikka öelda meile, kuidas köögist minema saab või mitte. Meie õnneks ikka seletasid ja jõudsime oma toitudega söögisaali. Toit oli väga maitsev :)

Lõunasöögi ajal Anni peamiselt voltis riidest salvrätikuid ning Mirle koristas laudadelt musti nõusid ja täitis veekanne. Lõunasöögi lõpupoole hakkasime tegema õhtusöögi katet. Saime kõik lauad ette näidatud kohas valmis, selleks ajaks kui Nina tuli ja ütles, et hakkab meiega tööaegu arutama ja pabereid üle vaatama/täitma.

Hakkasime pabereid läbi vaatama ja Nina neid allkirjastama. Kui kõik arutatud avastas Nina, et olime pool tundi kauem tööl olnud ja lubas seda tulevikus kompenseerida. Sellega meie esimene praktikapäev lõppeski.

Enne koju minekut käisime veel linna peal. Koju jõudes oli väsimus üsnagi suur. Eks peabki hakkama varem magama minema, et saaks ka varem üles.