kolmapäev, 22. veebruar 2017

Anni&Mirle 11. praktikapäev ehk Anni haavas kreeklase ego

Tänane tööpäevpäev algas kell 7 konverentsis. Saime tuttavaks Jonasega konverentsiosast, kes juhendas meid tänasel päeval. Kõigepealt printis ta meile välja tänase konverentside kava ning tutvustas seda meile. Kokku oli teise korruse konverentsisaalides 43 inimest. Vastuvõtu tagustes ruumides oli kokku 14 inimest.

Alguses viisime kõigisse konverentsisaalidesse veekannud (tavaline ja apelsinilõikudega). Seejärel hakkasime hommikusöögilauda teise korruse konverentsisaalide juurde ette valmistama.

Mirle alustas päeva Onni Orava mängutoas rongiga mängides
(Need pildid tehtud hiljem järgi, sest alguses polnud telefoni kaasas)

Rong sõitis teelt välja😢

Konverentsisaal, mis meenutas meile soome keele klassi

Kõige väiksem konverentsisaal

Meie algne hommikusöögiasjade paigutus

Ja kuidas tegelikult tuli katta

Smuuti, mis sobiks hästi Teko smuutiks
(Banaan, avokaado ja spinat. Mirle arvab, et võiks veidike mett ka lisada)

Kohupiimakreemilaadne toode, mustikad ja puuviljad
Kui sellega olime ühele poole saanud, tulidki inimesed juba sööma. Seega saime varsti korjata musti taldrikuid, tasse ja klaase ära.

Pärast seda polnudki õieti midagi teha käimasolevate konverentsidega. Seega küsisime, mida saaksime teha. Kuna õhtul tuli 40 liikmeline seltskond sinna õhtust sööma, saime teha samasugust katet nagu eile. Saime alla tunniga valmis laudade linutamise, veiniklaaside ja veeklaaside ning salvrätikute laudadele panemise. Samuti jõudsime selle ajaga kindlaks teha, kas on piisavalt taldrikuid (ning neid vajadusel juurde tuua), söögiriistu (need olid kõik olemas) ja oh üllatust!! Kuna kõigega nii ruttu valmis saime ning midagi paremat neil meile teha polnud anda, lubasid nad meil klaase poleerida, mis lauale läksid. Küsisime, siis nõudepesust kreeklaselt poleerimise lappe ning hakkasime rõõmsalt poleerima, kui avastasime, et need jätavad klaasidele korralikult ebemeid. Mõistsime siis, et lapid on tolmused (nagu neid olekski tolmulappidena kasutatud). Pahastena läksime tagasi kööki ja nõudsime uusi lappe kreeklaselt (kuidas muidu saavad töökad eesti praktikandid korralikult tööd teha?!?) Tõigi, aga ega need õiged poleerimislapid polnud ja nii poleerisimegi klaase ainult väljast, et ei jätaks klaasi sisse ebemeid, mis lapi küljest tulid. (Oeh, väga palju sõna poleerimine..)

Fototõestus, et poleerisime

Kuidas saada viimane tilk smuutist kätte 😁
Kui klaasid said poleeritud läksime appi lõunasöögikatet tegema restorani. Ka see sai meie käte all kiiresti valmis.
Kui kell sai 11, läks Anni sööma. Mirle aga läks meie superviisori Nina ja Katriga rääkima meie praktikast. Täpselt ei tea, mida nad seal rääkisid, aga nii palju kuulsin, et meid kiideti. Ma (Anni) sain nii 15 minutiga söödud ja nii ma läksingi üles tagasi oma vestluse järjekorda ootama. Selle aja sees jõudsin siiski Jonase palvel üle kontrollida, kas järgmiseks päevaks on teisel korrusel piisavalt taldrikuid, söögiriistu, tasse ja klaase. Klaase polnud ning seega sain neid puust kasti panna ja üles viia.
Ja jõudiski kätte minu kord vestelda. Tuli välja, et ikka kindlalt ollakse ka minuga rahul 😁 Ning kui soome keel selgeks saab olen seal oodatud töötaja. (Tagasi tahan sinna minna küll 😊)

Tänane lõunasöök: kartulid juustukastmes vms, köögiviljad, mingisugune vorst ja valge kala

Meie oma toreda juhendaja Ninaga
Kui see tehtud läksime appi nõusid koristama lõunat söönud konverentsi inimeste järelt. Pidime ka veekanne täitma, mis laudadel olid. Ka see aeg möödus kiirelt. Varsti oligi lõunasöögiaeg läbi ning asusime fantoomkatet tegema (Konverentside lõunasöögikohaks oli restorani tagaosa, mis on konverentsisaalidele kõige lähemal ning mida alati ei kasutata). Kiired tüdrukud nagu me ikka oleme sai ka see ruttu tehtud ning aitasime ka a la carte katet teha.
Kuna Nina unustas meile eile Moro baari näidata, mis asub hotelli viimasel korrusel (25. korrus) saime töö puudusel võimaluse minna seda kaema. Ja no ei kahetse teps mitte. Kahju hakkas ainult et peame tagasi alla tööle minema. Vaade oli lihtsalt vapustavalt ilus!! 😻😻💞 Asja tegi paremaks ka see, et päike paistis ning kõike oli kaugele näha.
Wall of Fame, kus on Soome kuulsad sportlased
Vaade Tamperele 25. korruselt

Moro baari väliterrass Mirlega

Ja Anni ka pildile eksinud...
Photo by Mirle

All olev nähtav kaar on konverentsiosa ja natuke restorani

Lifti selfie

Alla tagasi jõudes läksime ja aitasime pärastlõunase kohvipausi lauda valmis seada. Seejärel aitasime musti nõusid ära koristada ja konverentsisaalist tasse ja klaase ära tuua.

Pärastlõunase kohvipausi suupisted
Juustuvalik
Pähklid ja kuivatatud puuviljad
KOOK!!!
Vahvlid

Seega saigi meil töö otsa. Pärast mõningast niisama kahe korruse vahel käimist saime ülesandeks prügi välja viia. Kuna me ei teadnud kuhu seda viia, näitas juhatas üks konverentsitöötajatest meid õigesse kohta. Ning siis olimegi vabad. Tööpäev lõpes kell 3.

Teine korrus konverentsi osas

Eraldi mainimist väärib ka siiski konverentsiosa esimese korruse wc (vähemalt naiste oma), mis on nagu pikamaarongi magamisvagun ning iga kabiin on nagu eraldi kupee.

Naljaks seik tänasest päevast oli see kui läksime kokka tänama söögi eest. Alati on väga head söögid olnud ja nii ka ütlesime. Selle peale vaatas kokk kurvalt maha ja ma mõtlesin, et kas ma ütlesin midagi valesti, aga tegelikult tõime talle ainult pisara silma 😄

Ja eks oleks paslik ka ära seletada, mis mõttes Anni kreeklase ego haavas... Noh Anni suutis öelda kreeklasele lause, mis teda mõtlema pani ning mille peale kreeklane ei saanud 2 ööd magama ja tegi eile ettepaneku minna kohvi jooma. Anni ütles ei. Halva tuju ja muude kreeklast puudutavate seikade tõttu ei tahtnud Anni eile enam üldse kreeklasega rääkida. Ja nii oligi. Täna ta tunnistas üles, et Anni haavas sellega ta ego ja vabandas oma tegude pärast.

Pärast tööpäeva käisime veel munkkikahvilast läbi ja ostsime suured munkkid, mida nosida samal ajal kui bussi ootasime

Ja kohustuslik pilt vaatest kahe puu vahelt Tamperele..