teisipäev, 14. veebruar 2017

5.praktikapäev (Liisa ja Katja, 11.08.17.); 6. praktikapäev (Liisa, 12.02.17.)

Kirjutan täna järgi eelmise praktikapäeva ja tänase ka.

5.praktikapäev (11.02.17.)

Üritan meelde tuletada, mida sel päeval tegime. Midagi uut vist polnudki, nagu alati määrdunud nõude korjamine laudadelt, toidunõude pesemine/poleerimine, laudade katmine (hommikusöök/lõunasöök) vastavalt vahetusele.

Pärast tööpäeva ei viitsinud ma bussi oodata, seega kõndisin jala Scandic Rosendahlist Keskustorisse. Kuna bussid liiguvad nädalavahetusteti harvem, otsustasin Koskikeskuse poes veidi shopata.
Pärast seda liikusin bussipeatusse ja jõudsin ilusti Ahlmani.

Kuna oli üsna pingeline päev (emotsionaalselt), magasin enamuse päevast maha, peagi tuli Mirle ja tampis mu ust ning otsustasime koos filmiõhtu teha. Harisin end uute teadmistega: vaatasime ajaloolse põhjaga muusikali - "Evita " (ajan sõnaga sassi " Belvita"- kaerahelbe küpsised). Antonio Banderase šokolaadne šarmikus ei jäta kedagi külmaks, filmi lõpus muutusid meie füüsikalised kehad keemiliseks nutellaks (Mirle, Anni ja minu ühislooming).

Vabandan, et pilte ei lisa, telefoniga võtab aega, sest minu armas lutsuke ei taha koostööd teha!

6.praktikapäev (12.02.17.)

Täna olin üksi tööl (oleks pidanud olema vaba päev), kuna otsustasin 19.02. vabaks saada, et külastada oma sugulasi 18.02. peale tööd Kirkkonummis. (18.02-20.02).

Panin eile äratuse kella 05:00, 05:05,-ks, et kindlasti üles ärgata. Aga mina, totu,  unustasin ära, et nädalavahetusel on bussiajad teised, seega oli ema Mirle juba selle peale mõelnud ja mulle õige bussi andmed SMS-iga saatnud, Pidin seega muutma oma äratuse kella 04:00-ks.

Sain hommikul õigel ajal üles ja teise bussiga linna keskusesse, aga ma ei jaksanud eile uurida kellaaegu, kuidas jõuda linnast hotelli- pidin kasutama Google Mapsi teadmisi ja enda  kiiret mõtlemist- astusin esimese suvalise bussi peale, mis mu töökoha suunda liigub ja küsisin bussijuhilt, millal on viimane peatus.

Viimasest peatusest maha tulles, otsustasin liikuda suvalises suunas ja siis lülitada tööle uuesti GPS-i. Kahjuks mu internetiühendus oli kohati halb, ning magasin õiged suunad arvatavasti maha. Samal ajal helistas ka mu ema ning lobisesime ja ma jalutasin sihitult ringi. Seega kulus mul kohale jõudmiseks 14 minutist kuskil max 1,5h (pole täpselt kindel,aga kohale jõudsin õnneks sobival ajal- 06:15). Jõin teed ja tööpäev algas.

Tööpäev oli tõesti üsna kiire, aga enam polnud pinget- värske õhk mõjus hästi. Koju sain juba varem sõitnud bussiga.

Liisa. (20:39)

Vabandan jälle, et hilinesin postitustega, tegemist oh kui palju!