reede, 24. veebruar 2017

Moro!
Lumine tänav hommikul

Uksed avanege

Täna oli siis meie viimane tööpäev. Ärgata oli hommikul mega raske. Kuna mul läheb alati kauem enda sättimisega, läks Mirle juba alla hommikusöögiasju valmis panema.

Pidulik hommikusöök

Töö hakkas kell 7. Kuid võttis ikka kõvasti energiat, et end üles restorani vedada. '

Mirle pressimas end kahe kapi vahele, et ei peaks üles tööle minema.

Täna oli samuti rahulik päev (umbes 400 inimest ja meid teenindajaid oli koos meiega 8-9). Ehk siis rahulik päev tuleneski sellest, et meid oli nii palju ning seetõttu lubas Helmi meil teha seda, mida ise tahame. Enamuse ajast olimegi nõudepesus siis jälle (Mirle rohkem kui Anni).
Hommikupoolik möödus seeega suhteliselt igavalt.

Kui välja arvata see, et küsitlesime Romani teisikut. Tuli välja, et tal pole ühtegi venda, kelle nimi oleks Roman. Ega ka sugulast, kelle nimi oleks Roman ja kes oleks kirjanik ja õpetaja. Siiamaani ei saa aru, kuidas nad siis nii sarnased saavad olla.

Samuti nägime köögipoolel palju maitsvaid saiakesi ja koogikesi, mida kahjuks süüa ei saanud...
Imeisuäratavad maiused

Saiakesed by Romani teisik

Aeg enne meie lõunapausi oli jälle kõige kiirem, sest siis tuli kõige rohkem asju nõudepesust. Lüpuks oli nõuderiiul niiii täis taldrikuid ja kausse, et neid ei mahtunud sina enam juurde. Seega pidime leiutama muid kohti, kuhu neid panna.

Jah me mahutasime veel sinna natuke nõusid...
Lõunasöök oli jällegi I-M-E-L-I-N-E!!!
Kapsarull, porgand kuidagimoodi, lõhe, kartul, meloni ja procecco(vms) salat, brokoli ja lillkapsad ja brüsselikapsas sinepikastmes, mozarella, tomat
Pärast lõunasööki oli meil plaanis anda kokale kooli kokaraamat üle. Osalt sellepärast, et ta nii tore on ja meile alati imemaitsvat toitu tegi ja osalt tänuks selle eest, et ta meid ära ei tapnud 😄
Läksime tema juurde ja ütlesime, et tahame temaga rääkida ja et meil on probleem seoses toiduga. Eks ta natuke paanikas oli, et mis siis nüüd äkki viga. Aga kui ma ütlesin, et toit on lihtsalt imemaitsev, siis ütles, et see pole ju siis probleem 😄 Kui raamatut hakkasin andma ei suutnud ta uskuda, et talle kingituse ka teeme ja käed juba sügelesid tal seda enda kätte võtmast. Kohe kui kätte sai hakkas seda lehitsema ja tegi ka seda pärast seda kui olime tema juurest minema läinud. Kallistas ka meid tänutäheks. Ja saime pildi ka. Hiljem tuli ta ise meie juurde ja andis oma visiitkaardi. Tuli välja, et ta on ka stand-up comedian.
Saage tuttavaks: Mirle, Olli Siiki, Anni
Pärastlõunal polnud meil väga midagi teha, sest rahvast oli vähe. Paar taldrikut tõime saalist ära ja see oli ka kõik. Ülejäänud tund aega sisustasime oma väljamõeldud tegevustega. Ehk siis söögiriistade poleerimise ja nende "ilusasti" kasti panemisega.
Before and after
Kell 1 saigi meie tööpäev läbi. Otsustasime seda minna tähistama ei kuhugi mujalre kui Moro baari 😄 Võtsime ühed latted ja nautisime viimast korda seda imelist vaadet.
Latted ja vaade

Pärast Moro baari otsustasime minna ühte kohvikusse vastlakukleid sööma... koos lattedega.

Lumehanged meil kõrged, kõrged...

Latted ja vastlakuklid
See sein püüdis mu pilku juba esimesel praktikanädalal
Nagu ka see laev

Enne kojuminekut käisime veel toidupoest läbi ja läksime ka Alko poodi sest Mirle tahtis õhtuks veini osta. Kui Anni nägi poes veinipudelit, mis töökohas restoranis igal nurgal oli, tahtis ta seda proovida, aga igaks juhuks lasi ikkagi Mirlel osta. Veinid välja valitud ja kassasse minnes oli kõik ok. Müüja küsis Mirle isikutunnistust ja seejärel minu. Aga mina va loll olin unustanud rahakoti koju. Mis tähendas seda, et veini meile ei müüdud, sest mine tea mis alaealine ma veel olen....
See tähendas seda, et läksime teist Alko poodi otsima. Stockmannis pidi olema, aga seda sealt leida oli paras katsumus. Vähemalt Mirle jaoks, sest tema oli see kes käis -1 korrusel seda otsimas samal ajal kui Anni üleval riideid ja jalanõusi jms vaadates teda ootas. Enam me koos Alko poodi ei läinud. Nii oli vähemalt kindel, et Mirle saab veinid ostetud ja eu hakata arvama, et poe ukse taga jõlkuv Anni on alakas, kes sundis Mirlet talle veini ostma.

Veinid käes seadsime sammud lõpuks kodupoole. Koju jõudsime kell 5 läbi ja hakkasime asju pakkima. Pakkimine siiamaani pooleli...

Ei saa üle ega ümber sellest vaatest

Laadisin parasjagu pilte blogisse, kui Katja koputas uksele ning ütles, et pagari omad unustasid oma võtmed tuppa. Järgnes nii pool tundi ukse muukimist, kuni nad otsustasid helistada ja peavad nüüd 40 eurot maksma.

Davide muukimisega ametis
Ka Melissa proovis. Meil oli põnev igatahes

Selleks hetkeks kui sain pildid blogisse said ka pagarid oma toa ukse jälle lahti tänu remondimehele.

neljapäev, 23. veebruar 2017

Natuke viimastest praktikapäevadest ja sugulaste külastusest; 23

Tere!

Vabandan, et pole jälle midagi blogisse kirjutanud, pole olnud aega ja vahepeal nii suur väsimus, et pole viitsimist kirjutada.

Kuna ma käisin 18. veebruaril sugulastel külas, siis otsustasin oma tegemised paberile kirja panna, et hiljem blogisse ümber kirjutada, muidu ununeb kõik ära. Kahjuks ei leia ma nüüd seda olulist paberit üles ning pean tunnistama, et mu mälu kestab ainult 10 sekundit!! Seega ma eelnevatest praktikapäevadest eriliselt midagi kirjutada ei oska kui ainult seda, et tegevused viimastel päevadel pole muutunud.
Lisan ainult mõned pildid kohtadest, mida sugulased mulle enda kodukandi lähistel näitasid.

Tänane praktikapäev möödus rahulikult, kuna olin "abis" konverentsipoolel- istusin ja olin  niisama tore jutukaaslane, sest täna polnud eriti midagi teha. Rääkisime töökaaslasega tema põhilistest tööülesannetest, sain lähemalt tutvuda tehnikaga (kaablid siin ja seal ja iga nurga peal) ning nägin natuke rohkem hotelli ruume kui muidu, sest hotelli muid ruume meile ei tutvustatud kui ainult restorani ja köögi ala.
Pärast kerget tööpäeva saime kokku oma praktikakoha juhendaja ja Soome õpetaja Katriga ning rääkisime põhjalikumalt, kuidas meil praktikal läks jne. Saime kätte erinevad lepingud ja hinnangud, Meiega jäädi väga rahule.

Homme (viimasel päeval!!!) olen abis majapidamisel ning Katjal on tavaline restoranipäev (tal olid konverents ja majapidamine juba ära).

Nüüd siis pildid! NB! Järjekord sassis..

Arvasin, et on ilus võte!

Porkkala, Soome laht.

Kirkkonummi kirik.

Porkkala mets.

Vaade taevasse mingisuguselt järvelt, mille nime ma ei mäleta.

Veel metsa Porkkalas.

Rosendahli alumise korruse klubi, maa all.

Tulekesed sealses klubis.

Veel kaunis vaade Soome lahele.

Kontrast!

Miks mitte võtta aega ja lõõgastuda...

Mets, mets, mets!

Alisia ja mina.

Vaade Kirkkonummi korteri aknast!

Mõis kuskil...
Ikka ja jälle Soome laht.

Liisa, 18:01; 23.02.17

Anni&Mirle 13. praktikapäev ehk mis sa hommikusöögi teenindusest??!!?!

Pole halba ilma heata 😊

Tänane hommik algas suure üllatusega. Eile õhtul tulime koju tuisuga, kuid ei osanud oodatagi, et hommikul majast välja astudes on korralik lumekiht maas.

Lumi ehmatas hommikul ikka korralikult ära..

.. aga puud olid ilusad jälle

Ja vade oli hommikul lumine

Ja tänav oli ilus

Rattad lumes

Sellised suuuuured hiiglaslikud lumehunnikud on meil.....
...ausalt....😆
Tulekesed kerge lumekihi all sissepääsu juures

Tööpäev algas meil kell 6 ehk siis saime aidata hommikusöögi buffeed üles panna. Hommikusöögi alguses saime palju pakkuda inimestele teed või kohvi ning seejärel ka seda neile viia. Ülejäänud hommikusöögiaeg möödus enamjaolt nõudepesus (õnneks keegi meie peale karjuma ei hakanud). Inimesi polnud pooltki nii palju kui kartsime Nina jutu järgi ning isegi sellist kiiret perioodi, kus kellelgi poleks kuskil istuda polnud. Aga ilma meieta nõudepesus oleks neil väga raske olnud, sest puhtaid nõusid oleks kuhjunud. Vahepeal siiski tegime paar tiiru ka saali peal, et ikka kindel olla, et meiega ei pahandata.

Mõista, mõista, kes pani alumised lusikad ilusti ja ülemised mitte nii ilusti?
Vihje, Mirle pani alumised...

Täna sellist pingelist õhkkonda polnud. Oli ka teenindajaid keda varem polnud näinud. Nt üks pikk poiss, kes võiks kandideerida üheks Tampere pilvelõhkujaks 😄

Lõunasöögikatet täna ei aidanudki teha, sest taga nõudepesus oli juba nii palju tööd, et Helmi ütles meile, et me sööma läheks. Läksimegi. Sest kuidas saaksime imeheale toidule ei öelda??

Riis rohelisega, kana mingis kastmes ja valge kala
Lõuna ajal olime jällegi enamuse ajast nõudepesus. Vähemalt Mirle oligi. Anni ikka käis saali peal ringe tegemas ja taldrikuid ära korjamas, kui oli konverentsigruppe.
Ja klaase korjas Anni ka ära. Ning suutis neid ka lõhkuda... Võtsin kandikule klaase ja tasse ja need suutsid ümber minna nii, et paar klaasi ja tass kukkusid maha. Õnneks polnud inimesi seal restoraniosas. (Enne hommikusöögiajal suutsin ka ühe kausi ära lõhkuda nõudepesuruumis..) Kilde, mida kokku pühkida oli palju.

Lõuna ajal oli ka Jonas konverentsiosast restoranis ringi liikumas ja konverentsi inimestega tegelemas. Tema puhul on hästi tore see, et ta alati saab kuidagi aru, kas vajame inimestega suhtlemisel abi või mitte ja ilmub kuskilt nurga tagant välja nagu valatult. Minult inimesed küsisidki keerulisi asju, millest aru ei saanud või midagi lõunasöögiga seotut ja sellest ma ka midagi ei tea. Kuid alati oli Jonas kohe käepärast võtta ning ta võttis rääkimise üle.

Täna oli jälle õpetaja Romani teisik tööl... Mirlega arutasime pikalt ja laialt, et mis siis kui nad ongi vennad jne.. Lõpuks ma siis küsisin, et kas tal on vend Eestis.. On... Ja siis ütlesin, et ta meenutab väga meie vene keele õpetajat ja tuli ka hea meelega pildile 😃

Meie jaoks endiselt Roman, kuigi ta nimi on Vladi
Peale tööpäeva lõppu kell 1 läksime jälle Moro baari vaadet nautima. Anni võttis tee ja Mirle latte ning Mojito. (Ausõna me pole alkohoolikud. Ainult hoolikud...)

Kuldne nelik: tee, mojito, latte ja Vaade

Kahjuks pildile ei jäänud see, kuidas lumi oli järvedele tuisanud

Panin eelmine kord puusse... Seinal hoopiski soome olümpiavõitjad